[Tajfutas] Skalka OB

dr. JANKÓ Tamás jankot at t-online.hu
2020. Jan. 28., K, 19:24:33 CET

Sziasztok!

Újabb információ:

Update 28.1.2020: The event will be also the Hungarian SKI O championships. We kindly ask all Hungarian runners to send entries by email (juraj.nemec at umb.sk and copy to poker10 at azet.sk) till Wednesday, 7pm. After this deadline we close entries and start to prepare the starting list.

Szóval Jurajék holnap (szerda) este 7-ig várják a magyar versenyzők nevezéseit a fenti email címekre, utána rajtlistát készítenek.

Ezen kívül még kiderült, hogy sajnos nem lesz az SI dobozokon bekapcsolva az Air+ funkció.

A terepen ma délután friss hó esett :)