[Tajfutas] MTFSZ50 Tájfutó Gála - köszönet nyilvánítás

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2020. Jan. 26., V, 17:45:11 CET

Kedves Janó!

Gratulálok, Neked, és a másik 49 díjazottnak is!
És köszönöm, Neked, és a másik 49 díjazottnak is, amit kedvenc sportunkért
tettetek!

Nem tudom az átadón elhangzott-e, de magán a díjon is olvasható az egyetlen
elvárás a díjat átvevőkkel szemben:
még legalább 50 évet le kell húznotok a tájfutók között!  :-)

Köszönjük:
kovacsp

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2020. jan.
26., V, 0:46):