[Tajfutas] Kódcserék 2

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2020. Jan. 24., P, 13:54:55 CET

Kedves Elmélkedők, meg akit érdekel!

Azt hiszem, generációs kérdésbe ütköztünk!
Senki nem mondta, hogy hülyeség, meg rossz, hanem hogy nem a levelezőlista
a műfaja!
Azt hiszem, hogy az idősebb korosztály, nem ismeri a internetnek, mint
kommunikációs eszköznek a mélyebb bugyrait.
Én is az idősebbek közé tartozom, de sokat vagyok fiatalok között, így
tudom, hogy több lehetőséget hordoz magában, mint a levelezőlisták.
Érdemes elolvasni a levelezőlista meghatározását:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Levelez%C5%91lista

És ez a blogé:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Blog

Jelzem, még sok más fórum is van, ahol önkifejezhetjük magunkat, és ott
valóban az kattint, akinek éppen akkor vevőkéje van rá!

Senkit nem akarunk megfosztani a szólás lehetőségétől, de senkit nem
akarunk belekényszeríteni, hogy olyat kapjon, amit nem akar.
Szerintem ez a demokrácia veleje!
Remélem így érthető!
Orsi

Honfi Gábor <honfig at szuperinfo.hu> ezt írta (időpont: 2020. jan. 24., P,