[Tajfutas] Kódcserék

János Simics janossimics at gmail.com
2020. Jan. 24., P, 00:02:36 CET

Én kérek elnézést!
Amikor friss versenybíróként feliratkoztam erre a listára azt azért tettem
mert azt hittem, hogy itt szorosan a versenyekhez kapcsolódó információk
lesznek. Azonban rájöttem, hogy ami ide felkerül azt elérem az entryben
vagy az adatbankban is. Cserében kapok napi 10-15 e-mailt amiből maximum 5
releváns a többi Miska bácsi levelesládája. Nekem azokra sajnos sem időm (8
órás munkarend+egyetem+magánélet) sem tárhelykapacitásom nincs. Szívesen
olvasnám az ilyeneket - ha kedvem van - például a honlapon blog formájában
mert nagyritkán van olyan politikai tartalomtól mentes tartalom ami akár
érdekes is lehet. Ezért kénytelen leszek innen leiratkozni. (csak, hogy
lehessen írni, hogy de kevés a fiatal...)
Maradok Tisztelettel minden senior és aktív sporttársammal szemben!

Simics János

miklos mets <miklos.mets at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jan. 23., Cs
22:49):