[Tajfutas] Kódcserék

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2020. Jan. 23., Cs, 20:47:25 CET

Szia Orsi!
Elnézést, ha félreérthetően fogalmaztam, semmiképp sem gondolom, hogy a
Szövetség akár rajtad keresztül, akár máshogy moderálni akarná a listát,
arra amúgy is van hivatásos, és arra a néhány tényleg nagyon ide nem illő
levélre le is sújtott.
Janó leveleivel kapcsolatban én azon az állásponton vagyok, hogy az
eredményei után jóformán azt írhat, amit akar. És bár a levelei tartalmával
nem mindig értek egyet, de azt sosem éreztem, hogy a tájfutás ellen
dolgozna. Ami szerencsére a listára írók nagyon nagy többségére igaz.
Még az egymástól nagyon eltérő vélemények is nagyjából egy irányba
mutatnak: legyen jobb a tájfutás, legalábbis az írónak alapvetően ez lenne
a szándéka vele, még ha nem is sikerül mindig tökéletesen megfogalmaznia.
Ha reálisan szemléljük, ez a lista alapvetően egy viszonylag szűk kör:
közép- és erős-középkorú tájfutók listája, így nem hiszem, hogy magunk
között ne beszélhetnénk ki a dolgainkat. Azt is ha jó valami, és azt is ha
nem. Más fórum már nem nagyon van erre.
Mi magunk vagyunk a szűrők: csak azt kell elolvasnunk, ami érdekel minket.

üdv:
kovacsp

Balázsné Krasznai Orsolya <bakrorsi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020.
jan. 22., Sze, 23:08):