[Tajfutas] Kódcserék

karolyi karolyi at cs.elte.hu
2020. Jan. 22., Sze, 20:23:38 CET

Kedves Lista,

Csatlakozom az elottem szolohoz. Pont a minap
szerettem volna magamat felviditani az ujabb
blog-bejegyzesek olvasasaval, de azokat nem
talaltam sehol az mtfsz honlapjan. Nyilvan
kognitivabb kereses soran raakadhadtam volna
vegul, de en annak orulnek, ha ezen a forumon
lennenek ujra elerhetoek. Mert szervesen ide tartoznak.
Szerintem. Mar csak azert is, mert olvasasuk sok
tanulsagot es egyben nagy oromet is okozhat a
tajfuto kozossegnek.

Udvozlettel, Gyula