[Tajfutas] Kódcserék !

MTFSz iroda iroda at mtfsz.hu
2020. Jan. 22., Sze, 19:19:44 CET

Igen Stanci 2.helyen hozta a váltót, hát ezt nehezen viseltem(hozhatta
volna 15 perc elönnyel), mert én már csak a 4.helyen jöttem, amiről a Berci
tehet, mert a szerencsepatkót elengedte WC-s közben. Jó lett volna a
dobogó,mert akkor talán emlékeznének erre az eredményre is.

Üdv
Csonti

Mets Miklós <miklos.mets at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jan. 22., Sze,
18:04):