[Tajfutas] 57. Tavaszi Spartacus Kupa

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2020. Jan. 22., Sze, 17:55:14 CET

Még valami. Aki nem akar sokat várni a verseny előtt, pláne, ha késői
rajtidőt kap, megnéztem, hogy a másik irányból, Tatabánya felől milyen busz
van. Olyan van, hogy 8:30-kor indul és 8:57-kor érkezik aVK elágazáshoz. A
vonatokat nem néztem meg, de azt hiszem, sok vonat megy Bp-ről tatabányára,
és így talán nem kell olyan korán felkelni, mint akkor, ha végig busszal
megyünk. Sajnos később mindkét irányból csak olyan buszokat látok a
menetrendben, aelyek a verseny végére érnek oda.

Üdv:
Kéri Gerzson