[Tajfutas] MTFSZ-50 logó

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Jan. 16., Cs, 20:13:38 CET

Sziasztok,

Én a mellékletben lévő módon látom az MTFSZ50 logókat a képernyőmön.

Bal oldalon a közzétett jpg állomány a Windows10 képnézegető
programjából megnyitva, a jobb oldali az MTFSZ honlapon nézhető meg a
jan. 8. cikk fejlécében
<http://tajfutas.hu/hirek/12-altalanos/1849-jubileumi-logo-a-terkepekre>
(hasonló színben látom a Facebook oldalon is)

Láthatóan van eltérés a kettő között, de nem tudom, hogy mi lehet az oka.

Ui: Üzenet Hrenkó Lacinak. Várj egy picit a térképnyomtatással. :-)