[Tajfutas] Diák Teremtájfutó Budapest Bajnokság - dátum változás!

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Jan. 14., K, 16:55:33 CET

Kedves Érdeklődők!

Kaposváron is lesz Teremtájfutó Bajnokság. (Terem-tájékozódási Bajnokság)

A II. Rákóczi Ferenc Általános Iskolában.

Honlap: http://www.zpkap.hu/

Ott van nevezési díj. Nagyon helyesen, mert a cukrot sem adják ingyen az
ABC-ben.

2008-ban tartottam terem-tájékozódási versenyt (bemutatót) az iskolában.
(Térképe mellékelve)

Levelemet a LEN Vízilabda Európa-bajnokság rendezője támogatta.