[Tajfutas] MTFSZ50 logó használhatósága

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Jan. 9., Cs, 16:49:15 CET

Szia Skuló,

Nem vagyok nyeretlen, elsőéves a szakmában, de nem vagyok nagyágyú sem.

Évek óta úgy dolgozom az OCAD9-ben, hogy van egy térképállományom, van
egy keretállományom (hívjuk ezt mai néven arculat rétegnek) és van egy
pályaállományom. Ezek egymás háttérképei.

OCAD9 ----- F10 (ha vannak a háttérben képfájlok, logók) és exportálás
PDF-be és vektoros marad.

Mit csinál a legújabb OCAD verzió, ha az arculat réteggel (amiben, ha
csak egy raszteres logó is van) együtt küldöm ki az állományt PDF-be?
*Vektoros marad?*

Üdv,

Janó, nincsen új a nap alatt, csak komfortosabb, felhasználóbarátabb a
program

Ui: a mellékelt harkányi térképen minden logó vektoros (képekről
OCAD-ben felülrajzolt). Szabad átrajzolni. Szóljon aki készen lesz vele,
egy nagy tábla MILKA csokit kap tőlem. Mindez 2007-ben volt, több időt
vett igénybe mint a térkép kijavítása és digitalizálása. Ez a nap
tarthatta el a Hungi többi napját.