[Tajfutas] Easygec magyarul

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2020. Feb. 28., P, 08:02:39 CET

Sziasztok!

Tök jó, hogy lefordítottátok!

A Janó által jelzett problémát sajnos nem a késleltetési idő okozza,
hanem valami más, amire még én sem jöttem rá.

Az EasyGec jó, ha az ember szeretné a mosolygós/szomorú fejet mutatni a
gyerekeknek, de van néhány fogyatékossága is. A legjobb program jelenleg
bármilyen edzéshez, iskolai programhoz és akár színkódos RR versenyekhez
is szerintem az SI-Droid, ami egy androidos program Svédországból. Az
automatikus pályafelismerés mellett ezen is beállíthatók saját hangok a
jó/hibás kiolvasáshoz. Egyből kiírja a helyezést a leolvasáskor. Elfut
egy telefonon, laptop nem is kell, ugyanakkor wifin élőben megoszthatók
az eredménylisták, így ki lehet vetíteni projektorra, amit automatikusan
görget is. És nem csak, hogy tud összetett eredményt (amit az EasyGec
nem), hanem ki lehet választani, hogy egy adott pálya többszöri futása
esetén az első, az utolsó, vagy a legjobb eredményt vegye figyelembe.
Betölthető háttér-adatbázis is, hogy dugókaszám alapján automatikusan
felismerje a versenyzőket. A magyar versenyzői adatbázis a megfelelő
CSV-formátumban letölthető hozzá az MTFSZ adminból. Bluetooth-os
hőnyomtatóra eredménycetlit is nyomtat. Ez is tud magyarul (Nagy-Kovács
Ádámnak köszönhetően). Megtalálható a Google Play áruházban, egyszeri
kb. 1500 Ft-ba kerül.

Üdv,
Skuló Marci