[Tajfutas] HK 1976 telesport, videó

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Feb. 23., V, 18:34:33 CET

Sziasztok,

Most csak a Kaposvári Rákóczi-s időmre próbálok visszaemlékezni. (1974-76)

Mi, jó kis kemény bőr, 6 alu stoplis, kopott focicsukákat kaptunk
versenycipőként a labdarúgó szakosztálytól. Marton Peti tudna arról
mesélni, hogy mi volt az a kis füzetecske (mai szemmel az Erzsébet
utalvány őse) és ki és hogyan tudott hozzájutni, amivel mindent lehetett
vásárolni, még tán sört is. A megyei sporthivatal adhatta -ami akkoriban
a legnagyobb úr volt- a klubok vezetőinek. Péter talán a Skodájának a
tankolását is ezzel fizette a benzinkútnál amikor versenyre mentünk. (Én
17 évesen az F21B csapat kiegészítő embere voltam. Akkoriban az egyéni
eredményekből számolt 3 fős csapat-eredményeket is díjazták. Csak 18
évesen indultam végig az ifi kategóriában, ezért tűnhetett sokaknak
meglepésként a megjelenésem és a ranglista 2. hely elérése.)

Egy alkalommal édesanyám is eljött Fonyódról egy kaposvári versenyemre,
ahova Marton Peti vitt ki minket a célba, de egy kis eltévedést követően
az autó teteje fölé érő kukoricáson kellett áttörnie az autójával,
mintha egy kombájn lenne. Jól bírta a szekere.

Kalória pénznek hívták az I.o után járó apanázst. Ekkor már PVSK-s voltam.

Janó