[Tajfutas] HK 1976 telesport, videó

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2020. Feb. 21., P, 12:23:38 CET

Sziasztok!

"4500 aktív tájfutó, a 80-as évekre elérjük a 3000 fős Hungária Kupát."

2020-ra meg elértük a 2500 fő versenyzőt és az 1000 fős Hungikat.

Üdv:
                            Sólyom
"Teljesen őrültség mindig ugyanazt tenni és teljesen más eredményt várni."
+3620/472-0056

*SZJA 1%Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség!*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület**SZJA 1%*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>

Balázsné Krasznai Orsolya <bakrorsi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020.