[Tajfutas] gyászhír

Felföldi Károly fe43ka at gmail.com
2020. Feb. 19., Sze, 09:31:43 CET

Kedves tájfutó Barátaink, Sporttársaink!

Ezúton tudatom Veletek, hogy Kéki Miklós - 42 évig életem társa, András
és Norbert fiam édesapja - 2020. február 17-én, hosszan tartó, igen
súlyos betegségében elhunyt.

Mikinek családján kívül és mellett a tájfutás jelentette élete igazi
értelmét. Versenyzőként, térképhelyesbítőként, rendezőként, rövid ideig
edzőként szolgálta szeretett sportágát. Munkahelyi elfoglaltságai
növekedésével, majd édesanyja napi ellátásával nem maradt ideje az aktív
sportolásra. Ezekben az években a "Tájoló" újságból követte a tájfutó
élet eseményeit. Amikor lehetősége nyílt a visszatérésre, nagy
igyekezettel, lelkesedéssel kezdett újra a sportoláshoz. Váratlan
betegsége csaknem véget vetett terveinek. Ő a nehezebb utat választotta,
a kezelések, fájdalom, egészségügyi problémák mellett is versenyző
maradt, bízva a sport gyógyítóerejében. Ehhez a küzdelemhez a lelkierőt
a közösségtől, Tőletek kapta: biztató szavakban, vigasztalásban,
segítőszándékban. Köszönet érte!

Sajnos betegsége egyre erősödött, az ereje pedig fogyott. Az elmúlt év
második felében már csak kísérőként de még eljutott néhány versenyre.
2020-ra is tervezett - reménykedve - baráti beszélgetéseket,
találkozásokat, "jelenlétet". Erre már nem kerülhet sor.

Örülnék, ha nevét hallva, rá gondolva, szép emlékeiteket őriznétek meg Róla!

Kékiné Lovász Márta