[Tajfutas] Térképfórum 2020 - WOC 2020 - alaptérkép-ISSprOM2019

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Feb. 11., K, 17:04:17 CET

Sziasztok,

Hátha segítek a levelemmel a válogatottnak. A WOC 2020 rendezőitől
megkeresésemre azt a választ kaptam, hogy még nem forgatták át a
térképeiket ISSprOM2019-be, de azt tervezik, hogy ezt márciusban
megteszik és a hónap végén lévő edzőtáborban már lehet ilyen térképpel
edzeni.

Ez az átforgatás nem is nagy dolog
<https://www.youtube.com/watch?v=NSANl8MizRg>, csak ahogy már tavaly is
írtam "légy jóban egy OCAD12 tulajdonossal".

Egy OCAD9-s állományommal tettem egy próbát (nem a fent látható módon)
és 1-2 órás "bíbelődéssel" átforgatható egy OCAD9 térkép az új
jelkulcsba. Azt követően jön a szöszmötölés, mert minden csatlakozást,
felületi lefedettséget át kell nézni a térképen. Tehát, jó játék .....
gyerekeknek.

Megállapítás: nem listaolvasók a válogatottak és a felkészítőik.

Ui: remélem az MTFSZ100-n a kameraman időben odaér majd az első
felvonásra, mert az MTFSZ50-n jócskán (kb. 180 perc) lekéste a rajtját
<https://www.youtube.com/watch?v=rSZxzBM9qUI&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3KAG6b5dDBmYyVHIcQvTwyv9i2YzfiDA0RF4pBwAIzvBThg3kjZOx-7NI>.
:-)