[Tajfutas] Kullancs február 8-án!

Pap Attila papattila at petrolterv.hu
2020. Feb. 10., H, 11:31:30 CET

Sziasztok!

Decemberben sajnos majdnem elpusztult a kutyánk babéziában (ezt a parazitát is a kullancs terjeszti).
Volt kullancs elleni nyakörv meg cseppek...és nem a Vértesben lakunk hanem Szegeden.
Injekciók, gyógyszerek, karantén...minden volt. Szerencsére felépült.
Már sem szezonja sem főbb előfordulási helye nincs...irtásuk meg eléggé megosztja a közvéleményt.
Szomorú ez...
Marad a szigorúbb ön- és eb ellenőrzés.

A.