[Tajfutas] Térképfórum 2020 - WOC 2020 - alaptérkép-ISSprOM2019

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Feb. 7., P, 17:39:16 CET

Sziasztok,

A Térképfórum meghívójában szerepel a részletes program
<http://adatbank.mtfsz.hu/dokumentum/show/dokumentum_id/149/dokkategoria_id/19>.

A harmadik pont: A térképhelyesbítés alaptérképeinek beszerzése,
előkészítése.

Az ISSprOM2019 kapcsán próbálok megfelelő mintatérképeket felkutatni és
úgy gondoltam, hogy erre a legalkalmasabb felület lehet az idei sprint
VB honlapja <https://www.woc2020.dk/for-teams/>.

Nem találtam az új jelkulcsnak megfelelő térképet az oldalon (lehet,
hogy rosszul böngészem az oldalait) ezért a VB-re készülő magyar
válogatottak vagy felkészítőik segítségét szeretném kérni, ha olvasói
ennek a listának.

*A kérdésem az, hogy a VB rendezői az edzőtáborokra közzétettek-e már
ISSprOM2019 jelkulcsú térképeket? Ha igen, akkor hol lehetne őket
megtekinteni?*

A VB honlapja viszont arra választ adott, hogy a készülő térképeken
kívül semmit nem titkolnak el. A felületről letölthető az összes tiltott
terület minden olyan modern alaptérképe amiből a helyszínelők is dolgoznak.

Lásd. mellékelt oldalkép és a VB oldaláról letöltött georeferált
alaptérképek (dxf), ortofotó alapján behívott városi térkép részlete.
(Ez már Serdülő asztala, mert vannak ott LIDAR adatok is közzétéve.)

Az alapadatok ingyenesen letölthetők, ha nem kereskedelmi célú a
felhasználás. Ottani oldal- MapMagic <https://mapmagic.dk/> és az
itthoni vásárlói felület -geoshop
<https://geoshop.hu/>