[Tajfutas] korosztályos ranglista

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Feb. 5., Sze, 23:32:31 CET

Sziasztok,

Én nem követtem és böngésztem a ranglista adatbázist, ezért kérdeném,
hogy eddig nem lehetett F/N10,12,14,16 stb. kategória névre szűrni az
adatbázist?

Ez volt az egyik felvetés/kérés az edzői konferencián?

http://adatbank.mtfsz.hu/rangsor/ranglista?ranglista%5B%5D=FF&korcsoport_id%5B%5D=21&ev=2016&nev=

Vagy az is, hogy a ranglistán azt is lehessen látni, hogy Arany, Ezüst
vagy Bronzjelvényes-e a versenyző? pl. a táblázat sorai arany-ezüst és
bronz színben legyenek kiemelve.

Technikai kérdés: F3 megnyomását követően pl. beírom, hogy SPA - azt
írja ki hogy 17 találat, de csak 16 van kiemelve a sorok között, ez igaz
akkor is, ha PVS vagy más klubnevet írok be. Milyen oka van ennek az
eltérésnek. (mindenhol 1)

+ Dícséret a IT szakterületnek és plusz egy korsó sör, ha a 2017 évi
közgyűlés határozata vagy tájékoztatása alapján az MTFSZ Bizottságai is
megtekinthetők lesznek a honlapon.
Kivonat a 2017 évi közgyűlés jegyzőkönyvéből:
Gyalog László:  A honlapon nincsenek fenn a bizottságok és tagjaik.
Bugár József:  Valóban, a Szövetség még adós a bizottságok honlapon
történő feltüntetésével.