[Tajfutas] minősítés-ranglista-anomáliák

bofjp44 bofjp44 at gmail.com
2020. Feb. 2., V, 11:38:45 CET

A ranglista korosztályos szűrését exelben egy kis munkával elő lehet állítani...../saját erőből/👌J.PSaját Samsung Galaxy okostelefonról küldve.
-------- Eredeti üzenet --------Feladó: Andor és Katalin Vékony <vekony.arva at gmail.com> Dátum: 2020. 02. 02.  11:18  (GMT+01:00) Címzett: Scultéty Márton <marton.scultety at mtfsz.hu>, tájfutó lista <tajfutas at lazarus.elte.hu> Tárgy: Re: [Tajfutas] minősítés-ranglista-anomáliák A környezetemben levő tájfutók (és atléták)az aranyjelvényes pólóban eddzenek és járnak testnevelés órára és igen versenyeken is használják.Üdv:AndorScultéty Márton <marton.scultety at mtfsz.hu> ezt írta (időpont: 2020. febr. 2., V, 10:48):Sziasztok!

A kategóriánkénti szűrés nem egy nagy dolog, ezt Ádám maga is tervezi
megvalósítani. De azért azt lássátok, hogy a benne megtestesülő
szövetségi kapacitás a minősítés informatikai hátterére mostanában
nagyon csekély. Még a tavalyi ranglista sincs lezárva, és olyan
javítanivaló is várja a sorát az adminban, ami jelenleg a saját
szabályzatainkkal ellentétesen működik. Úgyhogy bármilyen komolyabb
ranglista-átalakításhoz egy - php/SQL-hez kellően értő - új IT-s
munkatársra is szükség lenne.

Én kissé szkeptikus vagyok abban a tekintetben, hogy miként lehet a
gyerekek motiválására használni a ranglistát. Azok vannak az elején,
akik az OB-kon is az élen vannak, már csak az 1,05-ös szorzó miatt is.
Aki a versenyeken a középmezőnyben végez, annak nyilván a 6 versenyből
számolt ranglista-átlaga sem lesz előrébb. Fordítva, egy adott versenyen
(főleg egy csapat/váltó OB-n) előbb csíphet el egy dobogós helyezést.

Még az arany minősítésűeknek osztott pólókról is az a félelmem, hogy
fölösleges (környezetszennyezés). Elvétve látom ugyanis a versenyeken
abban a fiatalokat. Vagy abban járnak suliba? :-)

Üdv,
Skuló Marci