[Tajfutas] Fwd: 2001 Park OB

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Dec. 25., P, 11:54:10 CET

Szia Péter,

A 2001. augusztus 19-n rendezett Park OB rendezője a CTC, azaz a
Csákvári Torna Klub volt. + ARAK

A térkép neve megtalálható a Zetor által kezelt lazarus felületen:

http://lazarus.elte.hu/tajfutas/omaps/2001/2001.htm

Keresd meg Schneider Bélát, ma már tán az MLSZ-ben, mert emlékeim
szerint ő volt a főrendező és egyben a csákvári sportcentrum akkori
vezetője.

Magyar Labdarúgó Szövetség