[Tajfutas] Park Ob-Torus-Unlocked-Marry Christmas

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Dec. 24., Cs, 17:49:34 CET

Sziasztok, Szia Péter,

Csengettyű szóra várakozva a Temp-O feladványokban megacélosodott
agytekervényeimet használva az alábbi indokok alapján arra jutottam,
hogy a 2001 az egy jó megoldás lehet. Tehát nem "Z".

Miért is?

1. Ezen a linken olvasható a 2001 évi bajnoki pontverseny eredménye:
http://lazarus.elte.hu/tajfutas/magyar/bajnoki/2001.htm

2. A mellékletben megtekinthető a Tájfutás 2001/5-6 számának 32. oldala
a csákvári Park OB eredményeivel.

Kizárásos alapon, a N18A kategóriában Csikós Nóra JVS 5. helyezésével
két bajnoki pontot szerezhetett. A bajnoki pontversenyben a Jászapáti
Mészáros DSK két bajnoki ponttal a 28. helyezett.

Ha, év közben a JVS más bajnoki számokban nem szerzett hasonlóan két
bajnoki pontot, akkor ez a Park OB a hivatalos bajnoki pontversenybe
beleszámítódott.

Torus Advent Calendar: "Csak súgni szeretnék. A "B" versenyben a
legfiatalabb magyar fiú 10 éves. Szabó Máténak hívják, nagyon tehetséges
és lelkes. Edzőjeként nagyon büszke vagyok rá és természetesen a többi
tanítványom is rá. Surányi Gábor DCS" Elnézést kérek a fiatalembertől,
az MTFSZ adatbázisában három Szabó Máté is szerepel és a szemem csak az
elsőre fókuszált. Gratula a fiatal "harcosnak" és harcostársainak is.

Sváb Emese üzeni Angliából: Elindult az Unlocked (a tavaszi Lockdown
átnevezett változata). Fizetős, de tán egy edzőnek és klubjának nem
lehet olyan magas ez a nevezési díj, cserébe sok-sok feladatért.

https://orienteeringunlocked.com/ (More info) "Itt ma lett nagyon hideg,
tegnap még egy pulcsi elég volt kinn, de esett. Éjjel aztán megjött a
sarki hideg, erős szél és eső, ez megy majd Magyarországra..."

Csonti 2001 évi karácsonyi üdvözletével (mellékletben) zárom soraimat.
Bejgli evésre és oltakozásra buzdítva,