[Tajfutas] TORUS Advent Calendar 2020 (???)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Dec. 23., Sze, 14:09:50 CET

Sziasztok,

Sajnálom, hogy csak pár napja kapcsolódtam be ebbe a fantasztikusan jó
játékba. Nekem megugrik az adrenalin szintem amikor megnyomom a Start
(Ok) gombot és még tán 36 másik honpolgáromnak is.

A magyar játékosok zöme 30 év feletti (???), az "A" kategóriában a
legfiatalabb legény 17, míg a legfiatalabb lány 18 éves.

Miért? Miért nem használják ki az edzők ezt a lehetőséget?

Anno 1978-79-ben a pécsi esti tornatermi edzéseket (ami előtt volt már a
lábunkban 16-18 km) azzal próbáltuk színesíteni, hogy összevágott
térképet kellett a lehető legrövidebb idő alatt összerakni (Puzzle).

Most itt a számítástechnika, az internet, a webináriumok, OCAD, OOM,
RouteGadget stb. stb. Hol van a játékkedv?

Mellékelve a 16. nap első feladata. Elég lenne, ha az edző regisztrálna,
majd Skype, Zoom, Meet kapcsolaton keresztül közösen a tanítványaival,
Covid mentesen megoldják a feladatokat. A végén pedig összevetik a
mezőnnyel a teljesítményüket.

Vagy eddig is ez történt már? Jön az  E-Orienteering.

Lemaradsz, ha kimaradsz.

Ui: 21-i levelemben tévesen írtam azt, hogy hozzájárultam a magyar
csapat összesített teljesítményéhez, mert akkor még nem értettem a
pontszámítást.

A tegnapi "B" kat. 28. helyezésemmel, 76,9 ponttal viszont már
ténylegesen hozzájárultam az összpontszámhoz. Jelenleg is, két nappal a
vége előtt a 11. helyen áll a magyar csapat.

2020.12.21. 17:57 keltezéssel, Kelemen János írta:

> Tegnapi teljesítésemmel én is hozzájárultam a pontokhoz.
>
> Gyertek, kapcsolódjatok be ti is.

Name: Advent Calendar_2020_16.jpg
Type: image/jpeg