[Tajfutas] (nincs tárgy)

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2020. Dec. 12., Szo, 13:55:27 CET

Iván!Próbáltam valamit kérni amit nem tudok.Nagyon félreértettetek.
Nem gond .Piroska keményebben küldött........Viszont a hónapok óta gondot okozó gondomat valószínű megoldotta.Valahogy megleszek egyedül(egy darabig),nem abajgat senki,nem fogok politizálni,talán még sört sem iszok.
Azért Köszönöm mindenkinek az eddigieket!
azt hiszem már nem leszek    lujipapa