[Tajfutas] Otthonfelújítási támogatás -Off

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Dec. 6., V, 00:23:30 CET

Hogy tudjam segíteni a megoldáshoz (megértéshez) vezető utat a
mellékletben becsatoltam az Államkincstár Számlaösszesítő
formanyomtatványát. Írtam bele, pár fiktív adatot.

A kérdésem az lenne, hogy a mellékelt  Excel táblázat G16 cellájában
milyen felfogás szerit kerülnek be értékek. Függvénye: a C -D -E
oszlopok felett található - ez generálja a G16 cellába az értékeket

Na, de mit!