[Tajfutas] OB térképek!

Szieberth Péter szieberth at vipmail.hu
2020. Aug. 31., H, 13:33:25 CEST

Sziasztok!
Felcsillant a remény, hogy az egyetlen Felnőtt egyéni OB térkép (1999
OR(K)EB F21E) ami hiányzott  előkerüljön.
Kéréssel fordulok hozzátok:
1992 Salgóvár-Boszorkánykő rendezték az OCSB. Sok térképem nincs meg a
fiatal kategóriákban viszont a N21E "1"-es pályát kimeszelték és
Bükkfensík kupán lett megrendezve.
Semmi anyagom nincs a versenyről
elnök-pályakitüző-ell.bíró   valamint a térkép és maga a _pálya_ amit
N21A-ba rendezték (???)  talán.
Valamint arra szeretnék megkérni mindenkit akit nem tudtam megszólítani,
hogy párom türelmének végén járok és lassan befejezem a gyűjtést és ami
meg van az remélhetően látható is lesz (ahogy ígértem).
Tehát kérek mindenkit írjon nekem akinél megbújhat régi 1999-ig OB
térképek. Mindenkinek elküldöm mely térképek hiányoznak és egy másik
pályából térképet a könnyebb keresésért.
Külön szeretném kérni az a '90 évek vége felé versenyző fiatal
versenyzőket, hogy segítsenek, mert "csehül állok". A megjelenést
követően is "mindig" várom a térképeket. Senki ne dobjon ki semmit,
kérnék egy lehetőséget, hogy esetleg ne kerüljön szemétbe ami kellhet.
Szieberth Péter (pvm)