[Tajfutas] Budapest Kupa 14. forduló

László Kaján oldkajla at gmail.com
2020. Aug. 24., H, 09:08:44 CEST

Felhívom a Tisztelt Szervezők, versenyzők sőt a kísérők figyelmét is arra
az örvendetes tényre, hogy a közelben (Táncsics utca) található a Rizmajer
kézműves serfőzde, sok-sok finom, és elvihetős sörrel.
0,5 és 1 l-es PET palackban szinte minden, a sima ivós világos 2 l-es
kiszerelésben is! Söreik nem pasztőrözöttek, finomak, frissek.
Különösen tudom (K)aján lani a Cortez kukoricasört, a nagyon finom keserű
búzasörüket, és a legbaloldalibb (de nem politikailag) csapon a mindenkori
idénysört, ami igazi különlegesség szokott lenni.
Jó volt a helyszín választása BRAVÓ!!!!!
OldKajLa (egyelőre még) F65

Hegedűs Béla <hbfort at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. aug. 23., V,
20:23):