[Tajfutas] rajtkarantén - minek? és Fifinek

karolyi at cs.elte.hu karolyi at cs.elte.hu
2020. Aug. 19., Sze, 14:19:41 CEST

Kedves Lista,

Mielott mindenki *a Fifi altal leirtak alapjan* formalna velemenyt
a ket szoban forgo versenyzo viselkedeserol es sujtano oket mely
megvetessel, erdemes a leirtakat kicsit pontositani.

Az egyik megvadolt versenyzo neve nem Borbas Gabor, hanem Borbas Peter,
de ez legyen mellekes. Az SI reszidok alapjan a kovetkezok
allapithatok meg. Barany Tamas az 1. pontot 15 mp-cel  Borbas Peter
elott fogta meg, ez az elony a 3. pontig 6 mp-re csokkent. Ezutan
Tamas bekemenyitett, elonye az 5. ponton mar 34 mp. Az ezt koveto
hosszu atmeneten Borbas Peter ujra felzarkozott, de a 9. pontra
hatranya ujra fel perc fole nott. A 10. pontot viszont mar masfel perccel
Barany Tamas elott fogta, ez a kulonbseg az utolso 3 atmeneten es a
befuton megmaradt.

Ennek alapjan Fifi allitasa, miszerint BT vegigvezette BG-t a palyan
-- viragnyelven szolva --, erosen pontatlannak tunik.

Erdemes meg szolt ejteni a ket versenyzo kozt indult Korozs Attilarol,
akit az elobbiek a 3. ponton utolertek, a 6. pontra mar egy perccel le is
maradt toluk. A 7. pontra menet viszont majdem fel perccel elejuk kerult,
vegul az utolso 5 atmeneten szemlatomast Borbas Peterrel
nagyjabol egyutt futhatott. Igy o lett a 2. helyezett es ez a futasa
neki is beleszamitott a II. osztalyu minosites eleresebe.

Termeszetesen elkepzelheto, hogy igen osszehangolt, reszleteket precizen
megtervezo csalast kovettek el, melynek lehetoseget a rendezo egyesulet
azzal segitette elo, hogy pontosan ebben a sorrendben sorsolta oket egymas
utan, de en nem vonnek le a fentiek fenyeben ilyen kovetkezteteseket,
akkor sem, ha Fifi meg haromszor elmondja, hogy
csalas tortent.

Sporttarsi udvozlettel, Gyula

Ui. A kategoriaban 7 versenyzo indult, ebbol 5 volt ESP-s.