[Tajfutas] rajtkarantén - csehek

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2020. Aug. 18., K, 15:13:58 CEST

Sziasztok!

Véleményem szerint mind az érem, mind az oklevél osztása fölösleges a
szeniorok számára. Főleg az olyan érmeket "szeretjük" nagyon, amin nincs
rajt a verseny neve, dátuma és a kategória közül 1 vagy 2 vagy egyik se.
Valamint az olyan érmeket, ami egy korábbi másik versenyre készültek, és
felül lettek "nyomva" (értsd ragasztva). Nem annyira az egyértelműség
hiányát kifogásolom, hanem inkább az érem fölöslegességét hangsúlyozom
ezzel a megjegyzésemmel. Az oklevelek pedig könnyen megrongálódnak, rossz
időben azalatt amíg hazaér az ember a versenyről, már akinek nincs kocsija.
(A nem fémből, hanem textilből, kerámiából, ennivalóból stb. készült érmek
szintén hamar tönkremehetnek.)

A szenioroknak szerintem az az egy fontos (bár lehet, hogy tévesen
általánosítok), hogy dobogóra állhatnak, amiről valaki fényképet készít,
amit meg tudunk mutatni az (esetleg távoli földön élő) unokáinknak.

Tehát én a magam részéről nem kérek sem érmet, sem oklevelet.

A karanténról az jut eszembe, hogy sok év után is még mindig sajnálom
Bányai Attilát, akit ha jól emlékszem dobogós helyezéstől fosztottak meg
egyszer valahol, mert a megengedettnél korábban elhagyta a célkarantént,
amikor esett az eső és a karantén területén sehol nem volt tető, ahová be
lehetett volna állnia annak, aki nagyon félt a megázástól.

Végül, a kifogásokat pedig szerintem azért szeretik sokan a listának és nem
csak az adott verseny rendezőjének írni, mert az a céljuk, hogy ne az az
egy rendező gárda, hanem a jövőbeli versenyek rendezői is okuljanak belőle,
és ne kövessék el később a hasonló hibát mások is.

Üdvözlettel:
Gerzson