[Tajfutas] Nyári Spari kupa 2. napi fotók

György Bozán bozan.gyorgy at gmail.com
2020. Aug. 18., K, 13:26:18 CEST

Kedves János!

Itt nálunk a tájfutók között nem kötelező szeretnünk egymást.
Viszont el szoktuk ismerni azokat, akik eredményeikkel, munkájukkal sokat
tettek ahhoz, hogy ez a sportág éljen, működjön fejlődjön.
Kelemen János ezek a sporttársak közé tartozik. Mint versenyző, a négy vb
váltó bronzérmes mellett, a legeredményesebb magyar férfi versenyzőnek
számít a mai napig.
Ezen kívül szakképzés, térképezés területén is nagyon sokat tett és tesz
folyamatosan. Többek között ő hozza a legtöbb szakmai témát a levelező
listára.

Nem egy udvarias gesztus böfögésnek titulálni egy neked esetleg nem
szimpatikus megszólalását.
Amióta a tájfutás eseményeit követem nagyon sok értékes ember bántódott
meg, vonult vissza, veszett el a sportág számára. A hozzáértő embereknek
feladatokat kellene adni és nem a tűrőképességüket tesztelni
Nagyon kérlek, hogy hagyd abba sértő beszólásaidat.
Ellenkező esetben elindítok egy jól átgondolt etikai indítványt az
info at mtfsz.hu-ra, a hasonló esetek elkerülésére.
Megha, mint írod, kevés esélyt is látsz ennek hatására.

BGy

János Simics <janossimics at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. aug. 18., K,
11:59):