[Tajfutas] Nyári Spari kupa 2. napi fotók

Sandor Talas sandor.talas at gmail.com
2020. Aug. 18., K, 12:29:42 CEST

Kedves János,

Valószínűleg igazad van, bár én nem láttam odaböfögött félmondatokat Janó részéről.

Remélem abban nem lesz vita köztünk, hogy az lett volna a legjobb, ha Janó a lista abuzálása helyett az info at mtfsz.hu <mailto:info at mtfsz.hu>-ra ír egy jól átgondolt indítványt, ami tartalmazza
- a problémát, amire a felvetés megoldást keres
- a javaslatot kidolgozva (milyen lépéseket kellene tenni)
- határozati javaslatot (amiről az elnökség tud döntést hozni)
- mit szeretnénk elérni (mikor oldódna meg a probléma)?
- milyen személyi és tárgyi eszközöket igényel?
- mi lenne a megvalósítás reális határideje?

Üdv,
Sün