[Tajfutas] Tipo kupa és a medvék

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2020. Aug. 17., H, 21:48:30 CEST

Szia Gábor!

Szerintem verseny alatt lesz ott hajtás. A válogatott aspiránsok pl. nagyon
fognak hajtani. Komolyan: szerintem ha megjelenik ott 2-300 tájfutó, akkor
minden jóérzésű medve kiszalad a világból és a Kárpátok túloldaláig meg sem
áll.

Üdv,
Marci

Széles Gábor <gszeles62 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2020. aug. 17., H,