[Tajfutas] Purple Pen - Hétfőn Hétkor

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Aug. 16., V, 13:10:24 CEST

Sziasztok,

Azokhoz szólok, akik jönnek (virtuálisan) a Hétfő Hétkor webináriumra.
Én főiskolás koromban (1976-79 között) a PMMF-n, megpróbáltam előre
tanulni az előadásokra. Így pl. egy új kifejezést, folyamatot, lépéseket
könnyebb volt elsajátítani, megérteni. Ti is tanuljatok, gyakoroljatok
előre. Töltsétek le a számítógépetekre a Purple Pen 3.3.0
<http://purplepen.golde.org/>alkalmazást, telepítsétek és ismerkedjetek
meg a belépő felületével, főmenüjével és eszköztáraival. stb. Egy kis
segítség az alapokhoz: https://www.youtube.com/watch?v=2K5C9tgSkkM

Készülj fel a kérdéseiddel is. Én ezt szeretném majd megkérdezni: Hogyan
lehet a megalkotott pályához kategóriákat rendelni?