[Tajfutas] elnökségi ülések nyilvánossága, online közgyűlés,

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2020. Aug. 13., Cs, 20:55:47 CEST

Sziasztok!

Ez volt az egyesületi javaslat.
Mit kellene már tennem, hogy érdemben foglalkozzon az elnökség vele?
Tényleg nem fontos a tagság?

Akkor én vagyok az, aki szívesen részt venne az elnökségi üléseken, innen
Zalaegerszegről online.

Mi vagyunk az az Egyesület, aki kezdeményezi az online közgyűlést.
Ha elnökségben megbízunk az online szavazás kapcsán, akkor a
tagszervezetekben miért nem?

Igen, nem mentem el arra a fórumra, mert az utazás 5 órát vesz el az
életemből és valószínűleg nem is fogok a jövőben sem.
Ez olyan fórum, amit online meg lehet tartani, nem releváns a személyes
részvétel, mint pl egy versenyen.

Kíváncsi lennék az elnökség véleményére is.
Kösz.

Üdv:
                            Sólyom
"Teljesen őrültség mindig ugyanazt tenni és teljesen más eredményt várni."
+3620/472-0056

*SZJA 1%Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség!*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület**SZJA 1%*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>