[Tajfutas] EOVB és ÉOB 2020.09.26. Bodoglár

Honfi Gabor honfig at szuperinfo.hu
2020. Aug. 13., Cs, 20:44:27 CEST

Kedves Sporttársak,
úgy gondolom, hogy a polémia elérte célját, viszont Zoli viccesnek tûnô, de sajnos komolyan gondolt sorai olyan irányba vitték a
jószàndékú, építô véleményem sorsát, amivel ilyen keretek között nem kívànok többet foglalkozni.
Szomorúvá tesz, amit az ÉOB-al tettek eddig is, de néhány hozzàszólásból látom, hogy mégis csak egy határozott irányba tart a hazai tájfutás...a szabadidôsportban fog kiteljesedni.

Minden vissza-és vissza nem fogott levelezôt és a mûsort olvasókat barátsàggal
üdvözölve,

Fifi

Az iPhone-omról küldve