[Tajfutas] EOVB és ÉOB 2020.09.26. Bodoglár

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2020. Aug. 13., Cs, 15:16:03 CEST

Kedves Bence,

   minden tiszteletem a Tiéd és fiú gyermekeidé, akik remekül teljesítenek az up. kategóriákban.

   Épp ezért inkább nem minősítem azokat a rendezőelveket, melyek alapján helyesnek tartod az éjszakai OB-t másodrangúvá fokozni.

Az országos  egyéni bajnoki címek kivívásának körülményeit nem lehet egy megyei bajnoki hétvégével összevetni.

   Ha a versenybizottság döntése a praktikusságon alapult, akkor azon kell elgondolkodni, hogy az anyagi megtakarítás vagy a korrekt versenykörülmények a fontosabbak-e egy egyéni bajnokság esetében.

   Sokan azért űzzük hosszú évtizedek óta a tájfutást, mert a  sportszakmai szempontot fontosabbnak tartjuk, mint az olcsóbbá válását egy egyéni országos bajnokságon való részvételnek.

Üdvözlettel,

Fifi

Honfi Gábor

T +36 36 312-701