[Tajfutas] EOVB és ÉOB 2020.09.26. Bodoglár

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2020. Aug. 13., Cs, 12:26:16 CEST

Sziasztok,

1975-ben a BEAC-cal angliában jártam versenyen. A verseny után arra lettünk
figyelmesek, hogy nem mennek el a versenyzők, hanem összegyűlnek egy ember
köré, aki beszélt, illetve beszélgettek vele. Kérdeztem, mi ez? Mondták, Ő
a Chairman! Jó, jó, látom, hogy egy székre támaszkodik, de miről beszél?
Kiderült, Ő a brit tájékozódási szövetség elnöke, és itt van több elnökségi
tag is. Ez itt a szokás mondták, nagyobb versenyeken az elnökségtől lehet
kérdezni bárkinek.

ET

Balázsné Krasznai Orsolya <bakrorsi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020.
aug. 13., Cs, 12:19):