[Tajfutas] EOVB és ÉOB 2020.09.26. Bodoglár

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2020. Aug. 13., Cs, 09:50:50 CEST

Kedves Fifi!
Levelem tartalma nem áll ellentétben Ádám és Miki hozzászólásával.
Én is arra szerettem volna rávilágítani, hogy ez egy demokratikus lista,
bárki-bármit írhat.Persze jó, ha önmérsékletet gyakorolnak az levélírók,
hogy ne zaklassák folyamatosan a listaolvasókat, és csak közérdeklődésre
számot tartó üzenetek kerüljenek ide. De az ide érkező levelekre nem
számíthattok hivatalos válaszra! Ezt egyenlőre az illetékes bizottság,
jelen esetben a Versenybizottság fogja tudni megindokolni neked, őket
érdemes megkérdezni!
A lista funkciója az lehet, hogy valaki itt a listán bedob egy témát,
összegyűjti az ahhoz érkező hozzászólásokból a használhatokat, és abból
készít egy beadványt. Ezzel tud foglalkozni az Elnökség.
Tisztelettel mindenki véleménye iránt:
K.O.

Honfi Gábor <honfig at szuperinfo.hu> ezt írta (időpont: 2020. aug. 13., Cs,
9:24):