[Tajfutas] EOVB és ÉOB 2020.09.26. Bodoglár

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2020. Aug. 11., K, 23:05:33 CEST

Sziasztok!
A magánvéleményemet írom le, sem a Versenybizottság sem az MTFSZ elnöksége
nem tekinti a listát hivatalos fórumnak, és remélem a jövőben sem fogja
figyelembe venni semmilyen döntéshozatalnál. Az utánpótlásnevelő kluboknak
az egyesületi váltó sokkal fontosabb, mint az Éjszakai OB. A szenior
kategóriákban viszont tényleg csak egy második Váltó OB, így én
elgondolkoznék rajta, hogy érdemes-e ebben a formában megrendezni.
A tavalyi OB-n a rendezők elkövették azt a hibát, hogy a levlistán
megjelent néhány vélemény alapján átvariálták az időrendet, láttuk, mi lett
belőle (két teljesen használhatatlan eredményhirdetés). Ezen kívül mi a
csapatunkkal hajnali 3 órakor tudtunk lefeküdni, amitől a déli 0-idő 9
órára volt, aki nem éjjeli bagoly üzemmódban éli a hétköznapjait, teljesen
kizárt, hogy rendesen ki tudja pihenni magát. A vasárnap késő
délutánba/estébe nyúló hazautazásról már ne is beszéljünk.
Az OEVB-n középtávnak megfelelő pályák vannak, a KOB-on ezekből 6 óra
eltéréssel futunk kettőt. Ha pedig az éjszakai versenyformát akarjuk
népszerűsíteni, szerintem azon is el lehetne gondolkozni, hogy inkább
középtáv mint normáltáv felé hajló pályákkal rendezzük.

Üdv:
Petrócki Ádám

Honfi Gábor <honfig at szuperinfo.hu> ezt írta (időpont: 2020. aug. 11., K,
22:29):