[Tajfutas] fizetni kell

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2020. Aug. 9., V, 08:27:02 CEST

Sziasztok!
Egy, a tájfutók számára fontos kérdés:
Az erdőgazdálkodó vagy az erdő tulajdonosa rendelkezhet-e úgy, hogy az erdő
látogatója csak a kijelölt turista utakat használhatja, azokról nem térhet
le?  Éppen a te illetékességi területeden, Mátrafüreden találkoztam erre a
szabályra figyelmeztető felirattal, - igaz, több évtizeddel ezelőtt,
valahol az autóbusz váró közelében. Azóta sokkal ritkábban járok arrafelé,
és nem figyeltem maradt-e ez a felirat.

Üdv:
Kéri Gerzson

Imre Urban <urbimre at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. aug. 8., Szo,