[Tajfutas] Örüljünk?!

Kerényi Dénes dkerenyi at qualiplan.axelero.net
2020. Ápr. 30., Cs, 23:51:35 CEST

Íme:

Tájfutó verseny zárt körülmények között: teremtájfutás.  :-))
Iskolaudvarok? Szentendrei Skanzen? - késő van, bocs!
Azért lett ilyen a szabályozás, mert a törvényalkotók egybites agyában
sport = foci.

Amúgy lehet újraírni a versenynaptárt. (De hogy ez a feloldás végleges
lesz-e, arra azért nem vennék mérget sajnos. Valamennyire persze rajtunk
is múlik - lásd GK-21:40 !)

üdv  D