[Tajfutas] Örüljünk?!

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2020. Ápr. 30., Cs, 21:40:23 CEST

Sziasztok!
Igen, örüljünk, de legyünk óvatosak és előrelátóak! Ahogyan én a május
4-étől érvényes új szabályozást értelmezem, a tájfutó élet részleges
felélesztésére van lehetőség.
Budapest és környéke most még kiesik. Megnézte valaki, hogy a környékbe
mely települések tartoznak? Én még nem, de jó lenne pontosan tudni.
Mindenesetre, csak példaként mondom, például a Zuppa szóba jöhet. És
ugyanígy néhány vértesi, falutól távolabbi terep is.
Szerintem az országban mindenhol vannak olyan terepek, amelyek a
településtől kicsit távolabb vannak.
Eljött az ideje a helyi kisebb, nem rangsoroló, szigorúan csak
edzőversenynek minősülő versenyek rendezésének. Az 500 fős korlátot
szigorúan be kell tartani, nevezni tehát csak előre, az Entry Ligth-ban
lehet, helyszíni nevezés nincs. 500 főnél a rendezőség lezárja a nevezést!
A versenyre csak a ténylegesen versenyzők utazzanak, családtag, kísérő ne!
A rendezők húzzák szét a rajtidőt, hogy egyszerre ne legyen sok ember a
jelentkezésnél. A rajtidőt jóelőre jelezzék!. Ha valakik jelzik, hogy egy
autóban érkeznek, akkor úgy adjanak rajtidőt, hogy nagyjából egyidőben
indulhassanak.
Eredményhirdetés nincs, célba érkezés után mindenki húz haza.
A készpénzes fizetést próbáljuk meg mellőzni! Klub, vagy csoportszinten
össze lehet állni, és egyvalaki utal. A rendezők meg legyenek annyira
rugalmasak, hogy indokolt esetben, lemondás esetén visszatérítik a nevezési
díjat.
Ha ezeket a javaslatokat betartjuk, akkor szerintem újra éledhet a tájfutó
élet. Bajnokságok megrendezéséről egyelőre még szó sem lehet! Egyrészt
tiltva vagyon, másrészt nem tudtunk rákészülni!
A nagy kérdés a Hungária Kupa!. Elvileg megrendezhető lenne, mivel egyelőre
augusztus 15-éig van tiltás, de azt meg is lehet hosszabbítani, ha újból
berobban a járvány. Ami viszont bizonytalan, hány magyar és külföldi fog
ilyen körülmények között nevezni.
A bajnokságokkal és rangsoroló versenyekkel várjunk még egy kicsit! Nézzük
meg, járványügyileg mit eredményez pl. az érettségik megtartása.
Gondolkodjatok Ti is, írjátok meg a javaslataitokat, de ha erre
válaszoltok, ezt a részt töröljétek ki, ne legyenek tengeikígyók a levelek.

Üdv
Oldgombi