[Tajfutas] MO'20 helyett MO'20

György Bozán bozan.gyorgy at gmail.com
2020. Ápr. 27., H, 10:07:45 CEST

Szia Zoltán!
Igen emlékezetes verseny volt, de nemcsak a szinte olvashatatlan, de
szigorúan titkos térképről lopott 5 m-es szintközű fekete-fehér fotó miatt.
Sokkal inkább az akkor még szinte kizárólag fővárosi válogatottak számára
talán teljesen ismeretlen finom töbrös terep miatt.
Meg a várhatóan gyenge, kínlódó szereplésem miatt. Emlékeim szerint Dixi
nyert, aki a Vasutas kupán is aratott.
Szóval a terepen töltött 3 óra alatt volt időm tanulmányozni a helyszínt.
Ezzel együtt nem emlékszem, hogy nagyon hőbörögtem volna, ha netán erre
céloztál finoman leveledben.

Sőt igen nagyra értékeltem Navratil Gézát, aki lopta a titkos térképeket,
nem csak ezt, de talán ez volt az első, amit országos versenyen dobtak be.
Meg a terep is felizgatott, különösen az Abaliget feletti, Szuadó néven
1974-ben jobban megismert csupa-töbör fennsík, ahová tulajdonképpen
1969-ben nem is tettek pontot. Olyannyira, hogy egy fakultatív válogatott
edzőtábort is kiharcoltam ezen a terepen, ahol öntevékenyen szerveztük meg
magunkat, mivel a frissen hivatalba lépett Skerletz Iván nem tudott lejönni.
Boxi