[Tajfutas] A most elmaradó verseny térképtörténete, 1. rész

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Ápr. 12., V, 18:11:41 CEST

Sziasztok,

1999-ben a közhasznúsági törvény miatt újjá kellett alakulnia az
MTFSZ-nek és tagszervezeteinek is. (MTSZ50)

Ekkor készítettem Pécsett egy javaslatcsomagocskát, amiben felemlegettem
a salgótarjáni turistatérkép koncepciót. Kicsit később el is kezdtem a
Misinatető térkép (nem általam készített, de általam digitalizált
térképén) egy hasonló megalkotását. Jelentem: érdektelenség hiányában
abbamaradt. (Lásd. mellékletek)

Akinek kedve lenne térképét turista jelekkel felülrajzolni/kiegészíteni,
annak a mellékletben csatolok egy OCAD9 állományt az általam használt
jelekről. A turista jelekről egy rövid magyarázat pedig itt olvasható
<https://www.ujnemzedek.hu/eletmod/mesel-az-erdo-a-turistajelzesek-jelentese>.

A Mecsek-hegységről hány négyzetkilométer lehet meg georeferáltan,
egybefüggően?

Ez így tán BMTFSZ50 is.

Sonkás, tojásos, újhagymás, sóskalácsos üdvözlettel,

Janó

Egyben egy virtuális locsolás: - holnap tán ezzel a versikével
ébresztjük a 33x bajnoknőt az emeleten. (kb. 9 óra magasságában)

Kelj fel párnádról szép ibolyavirág,
Tekints ki az ablakon, milyen szép a világ.
Megöntözlek gyorsan a harmat friss illatával,
Teljen a talicskám sok szép piros tojással.