[Tajfutas] (nincs tárgy)

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2019. Sze. 30., H, 21:28:23 CEST

Sziasztok,
Csatlakoznék Lujipapához, nehéz bármit is hozzátenni ehhez.
Az utóbbi idők számomra nehezen értelmezhető levlistás dicsérő rigmusait
olvasva egy-egy verseny kapcsán, inkább hallgattam, biztosan én látom
rosszul a körülöttem lévő világot. De ha a Kalocsa kupa nem kap dicsérő
szavakat, akkor az már végképp nagy igazságtalanság lenne.
Profi térkép nagy területről, élvezetes pályák, hibátlan rendezés. A
huszadik Kalocsa kupához méltóan mindez finoman beintegrálva egy megyei
kultúrális és gasztronómiai programba. Ja és a megszokott családias
hangulat és vendégszeretet mindehhez, amit csak úgy kaptunk, mert volt
belőle bőven. Szerintem maradt belőle a huszonegyedikre is!
Zka

Nagy Lajos <nagyluji43 at vipmail.hu> (időpont: 2019. szept. 30., H, 19:02)

--
Sent from Gmail Mobile