[Tajfutas] Fw: ... és Lovasakadémia

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Sze. 17., K, 16:58:33 CEST

Köszi Ernő.

Na, tessék! Csak minden kívánságom visszamenőleg teljesülne.

Ernő még egy linket megosztott velem:

Sportcsarnok 2015:
https://youtu.be/630n6GObIRk

Tán a film linkjével inspirációt nyújthatok a pécsieknek és ami nekem
már nem adatik meg (egyedül nem megy), ők azt valamikor beteljesítik.

Azaz, *terem-tájékozódási versenyek* sokaságát rendezik meg.

Janó