[Tajfutas] (nincs tárgy)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Sze. 16., H, 22:13:53 CEST

Köszönöm, ez egy jó hír. Úgy látszik, ez olyan levelekben volt, melyeket
nem találtam elolvasásra érdemesnek. Ugyanis az érmek kivitelezésével
kapcsolatban egyetértek e felvetéssel, de pesszimista voltam abban a
tekintetben, hogy ez megvalósulhat. A nem magyar állampolgárokkal
kapcsolatban pedig nem akarok Skulóval vitatkozni az egymással szöges
ellentétben lévő álláspontunk miatt, amiben tavaly sem tudtunk dűlőre
jutni. Egy ilyen ügynek pont én voltzam tavaly a kárvallottja. A múlt évi
ROB-n a magyar bajnoki 3. helyezésemet hivatalosan azóta sem ismerte el
senki, csak olyan nem hivatalos dokumentumokból közvetve derül ki, Molnár
Gábor jóvoltából, mint a nemhivatalos szenior pontverseny és a nemhivatalos
szenior összetett bajnoki pontszámok.

Nagyon örülök viszont annak, hogy legalább az 1:3000 méretarányú térkép
akkor remélhetőleg megvalósul ezek szerint.

Üdv:
Gerzson

Cserteg István <cserteg.istvan at chello.hu> ezt írta (időpont: 2019. szept.
16., H, 21:55):