[Tajfutas] ROB váltóverseny - mozgókép - Kaposvár 2019. szept. 15.

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Sze. 16., H, 15:49:50 CEST

Szia Dénes,

A filmet (filmeket) Arató Csongor készítette, aki a POEÜ versenyzője.
Gondolom a motivációja az, hogy saját klubjának tagjait (akik majd
teljes egészében a mesterek korcsoportjába tartoznak) és pécsi
ismerőseit megörökítse az utókornak. Én bátorkodtam megosztani veletek a
videót, amit magánlevélben kaptam tőle.

Remélem már gőzerővel készülnek a profi filmek a MTFSZ50
<http://tajfutas.hu/hirek/12-altalanos/1809-kisfilm-palyazat>-re.