[Tajfutas] ROB/ORVB köszönet

Ábel Pintér pinterabel93 at gmail.com
2019. Sze. 16., H, 09:52:51 CEST

Sziasztok!

Csatlakoznék én is az előttem szólóhoz!
Az elmúlt hetekben tapasztalt (nem feltétlenül olyan, amin részt is vettem)
rövidtávú versenyek, és az az után következő, nem hiteles visszajelzéseket
követően ez sprint hétvége volt a javából!!!
Nem igazán tudtam, hogy mire számíthatok egy számomra ismeretlen
rendezőségtől, de a legtöbb "szintet" megütötte a technikai rész (príma
területek szombaton, tökéletes térképek, igényes pályák)! Le a kalappal!
A WC-s mizéria azonban reális probléma: jó dolog, hogy örömködünk, hogy
évről évre rekordokat döntöget a ROBon indulók száma, de mintha valahogy
nem követné ezt a tendenciát a toalettek mennyisége :/
Ez helyben bosszantó, azonban a térképeket hónapokkal később újra böngészve
szerencsére ez már nem fog eszünkbe jutni.

Üdvözlettel, gratulálva,
Pinyő

Sent from my Android device.
--