[Tajfutas] RoutGadget

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2019. Sze. 13., P, 13:43:08 CEST

Szia Gerzson!
A régi RG itt érhető el: http://rg.mtfsz.hu/cgi-bin/reitti.cgi
A részidőket az újban úgy éred el, hogy az Eredmények fülön kinyitod a
kategóriádat, és a saját nevedre duplán kattintasz. Ha a SplitsBrowser-re
gondolsz, azt pedig verseny kiválasztása után a jobb felső menü bal szélén
lévő bója ikonra kattintva. A GPS track feltöltés hasonlóan működik, mint a
régiben, de elismerem, hogy meg kell szokni.

Üdv:
Ádám

Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. szept. 13., P,
12:52):